Saturday, November 22, 2008

I hate this game!

Hehe sorry Capt.. it's not you.. it just that Tag in general is too long & embarrasing! hehe.. but to kill time.. why the heck not?
(strictly written while goyanging-kaki at work).. so here goes.. versi melayuku..

1) bekas kekasih saya adalah seperti seekor monster jadian

2) saya sedang mendengar berita dalam bahase arab (sepatah haram pun tak paham)

3) mungkin saya perlu blaja bahase arab so paham sket laa news dieorg..

4) saya suka belajar masak makanan yg simple-but-pinggerlikingud

5) sahabat baik saya ialah suami saye juge (skema nyee ayat ni)

6) saya tak paham laa tujuan tag ni? utk malukan diri sendiri ke?

7) saya kehilangan sabar la dalam menjawab soalan2 tag ni.. boleh skip ke?

8) ramai yg berkata-kata, tapi saye buat dekkk aje

9) makna nama saya emas yang lembut (saye reke sendiri ni)

10) cinta tu mendalam maksudnye, make saye malas nak explain

11) di suatu tempat bername BALI, saye pes time terjumpe binatang namenye barong.. sungguh scary!

12) saya akan cuba tahan sabar dan jawab tag ini walaupun saye dah malas nak menaip

13) makna SELAMANYA ialah bile tag ni habis selamenye

14) henpon saya... dah mati

15) saya paling meluat bila henpon saye mati

16) bila saya bangun dr tidur saye tgk myra, pastu slow2 gi toilet.. takut die terjage skali

17) party adalah salah satu care utk makan free

18) haiwan yg paling cute ialah baby hippo.. montel, nak2 yg tgh tengah berendam lam air.. hiks!

19) peringkat umo yg paling menyeronokkan - lepas abes blaja.. yahoo! i hate school!

20) hari ini saya rasa sgt tensions sebab arini kene keje.. asek2 keje.. bosan laaa

21) mlm ini saya akan cuba tidokan myra awal sket dari semalam, so saye pun bleh tido awal and pispuli

22) saya btl2 inginkan rumah sendiri di london, bleh laa nak hias2 ikut selere hati

23) bila tgk muka kt cermin, saye nampak bidadari.. wakakakakakaka

24) shopping kompleks adalah tempat setan menggoda aku membeli >:)

25) makanan segera biasanya mah peberet, tapi takut makan selalu sebb nanti cepat lupe cam skrang

26) ayat2 terakhir kata pd org, yes.. everything is alrite (dalam hati.. aku je yg tau)

27) nk pnjgkn tag ni? malas la.. tag ni dah ckop panjang! lapa plak aku buat bende alah ni.. ape nak makan aaa?

No comments: