Thursday, May 14, 2020

10 malam terakhir Ramadan Covid19

Sekejap je rasa bulan Ramadan ni.. 😅 Tup tup tinggal less than 10 days. Aduih.. Ape yang aku dah buat?  Entahla.. Tiap2 tahun rasa macam banyak je benda nak buat.. Tapi, macam same je result every year. I tot dalam PKPB ni, aku maybe akan banyak lagi beribadat, tapi tengok cam same je cam tahun lepas.. 😅
Sekrang aku dah masuk juzuk 25 Al-Quran, Alhamdulillah.. Nasib baik ade geng tadarus, at least aku paksa diri jugak untuk baca. Kalau tak, sure malas.. Duduk rumah sesaja pun same je malas.. Haish..
10 malam terakhir ni, orang mostly pulun nak kejar malam Lailatul Qadar, aku pun teringin jugak.. Harap2 diberikan kekuatan. 
2 hari lepas, aku bagitau Mishel, your birthday is coming really soon.. Dah die mule demand nak calendar pulak, so dia boleh cross hari2 yang dah berlalu.. Kire cam countdown ke birthday dia la 😅

Doa dia hari2 skrang lepas solat, nak robux.. Adei.. Takpela, kecik lagi, itu je la dunia yang dia tau pun.. Haha.. Asalkan nak solat sama2 dah kira bersyukur sangat2. Sayu pulak tengok my bobot nak masuk 8 tahun dah next month.. 😭

Korang buka ape arini? Kiteorg makan ni je..


Haha.. SiL aku beraksi gigih ambik gambo food 😜

No comments: